الجمعة، 15 مايو 2009

أبونا القسيس ناك بنته

عيلة صغيرة راحت القسم وقالت للعسكري

أبوي قتل أمي

ينهار أسود امتي الكلام ده

العيلة قالت انه ده حصل من أربع سنين

يا دي اللنيلة ومبلغتيش ليه يا بت

البنت قالت مهو انت شايفني انا صغيرة وكنت من اربع سنين معرفش أعد الشارع لوحدي

عارفين قتلها ليه

لأن الراجل المجرم كان بيعمل عمايل سودة في بنته الصغيرة والأم بالصدفة شافت جوزها فوق العبلة اللي هي بنته يعني

طبعا انتم مش محتاجين حد يقولكم ان ابن الوسخة ده مسيحي, هي بتتعرف لوحدها, هو في حد بيعمل العمايل دي غيرهم أولاد راحاب الشرموطة

طبعا المسيحيين عارفين مين أمهم راحاب واللي ميعرفش يعرف

دي اللي ذكرها انجيل متي علي اتها جدة يسوع’ وحكايتها منيلة بستين نيلة وكانت شرموطة كبيرة في البلد, الكتاب المعفين هو اللي بيقول كده

المهم قبل منسي

الراجل المعفن اللي قتل مراته قسيس كبير وانا قريت عنه في مدونة الاسلام والعالم

المدونة دي مية مية

بتفضحهم علي طول

يا جماعة انا عاوز اعرف حاجة واحدة بس

اذا كان القسيسين بيعملوها في عيالهم الصغار هيعملوا ايه في بنات الناس الثانية

ده دين معفن بصراحة والمسيحي اللي بيحب عياله ميوديش بنته جنب الكنيسة لاحسن عشان القسيس مينكحهاش

واللي عاوزة تترهبن تترهبن في بيتها لانه القساوسة هيبظوا عليكم الرهبنة والله عشان الراهبات بيتناكوا في الأديرة وشوفي بنفسك يا اللي عاوزة تترهبن , أنا حذرتكم يا مسيحيات الا بقي اذا كنت عاوزة قسيس مستحماش عشر سنين يدغدغ المهلبية بتاعتك واليايا نفسه قالها انه الراهيات بيحصلهم بلاوي وأنت حرة يا ستي, عاوزة لحم زي لحم الحمار روحي الدير , وعلي فكرة انا من يوم مسمعت الكاهن اللي قال كلام وسخ عن سيدنا محمد وانا لساني زفر بس مش انا اللي ألفت تعبير لحم الحمير , ده موجود في سفر حزقيال ابن عمي سمير بيعلمني ازي اقول الاصحاحات وعلي بال مافهم الموضوع اصبروا علي بس هنقل ليكم النص زي مهو

اهو

Ez:23:20:

20 وعشقت معشوقيهم الذين لحمهم كلحم الحمير ومنيّهم كمنيّ الخيل.

وبالمرة شوفوا أبونااللي بيصور الأفلام اياها

يلي سلام يا راهبات

ليست هناك تعليقات: